Veel gestelde vragen over bestellen en betalen
Kunstpalm.nl hanteert de volgende betaalmethoden.
- Ideal
- Creditcard
- PayPal
- Klarna Achteraf betalen
- Klarna Betaal nu
- Handmatige bankoverschrijving
- Bancontact
- Sepa Overboeking
- Riverty Achteraf betalen
- Riverty Achteraf betaling voor bedrijven
- KBC-CBC betaalknop
- Belfius Pay Button
- Betaling op factuur (achteraf voor bedrijven)
Zowel particuliere als zakelijk bestellingen kunnen achteraf betaald worden. Tijdens het afrekenen kun je kiezen uit verschillende achteraf betaalmethoden. Dit kan momenteel via “Klarna Achteraf betalen” of “Riverty Achter betalen”. Zo weet je ook zeker dat je bestelling wordt geleverd voordat je betaalt.
In de regel wordt een eerste bestelling bij Kunstpalm.nl vooraf betaald. Iedere volgende bestelling kan ook op factuurbetaling achteraf plaatsvinden. Bestellingen uit een ander land dan Nederland dienen altijd vooraf betaald te worden.
In het afrekenmenu krijgt iedereen de keuze tussen afrekenen als zakelijke of particuliere klant.
Bij de keuze voor zakelijke klant (B2B klant) krijg je vervolgens meer invulvelden te zien zoals “bedrijfsnaam”, “btw-nummer” en “overige”, zoals een inkoopnummer.
Ja, in geval van een bestelling uit bijvoorbeeld België kun je eenvoudig het btw nummer van de onderneming invullen. De btw wordt dan automatisch verlegd tijdens het afrekenen en op de factuur.
Ja, wanneer je weet dat je producten in de toekomst nodig hebt maar hier bijvoorbeeld nog niet direct plaats voor is. Of wanneer een product bij Kunstpalm.nl tijdelijk is uitverkocht, is het mogelijk deze alvast te reserveren. Indien mogelijk zorgen wij dan dat het product voor je klaarligt op de gewenste leverdatum.
Neem hiervoor a.u.b. contact met ons op via [email protected]
Soms komen bevestigingsmails in de spamfilter terecht. Kijk daarom eerst even in de spam box of de bevestigingsmail daarin terecht is gekomen.
Geregeld ook zien we dat mailadressen niet geheel of incompleet zijn ingevuld. De bestelling is dan wel gelukt maar je ontvangt geen bevestigingsmail. Stuur in dit geval een mail naar [email protected] dan kijken wij het even na en passen het mailadres aan.
Geen probleem. Je kunt al je facturen terugvinden door in te loggen in je account. Daar vindt je een overzicht van al je gegevens inclusief je bestellingen en facturen.
Heb je geen account? Stuur dan een mail naar [email protected] vermeldt hierbij zoveel mogelijk bestelgegevens zoals de bestelnaam, betaald bedrag of eventueel bedrijfsnaam. Wij zoeken je factuur dan op en mailen deze.
Ja, het is mogelijk een spoedbestelling te plaatsen.
Wel raden we aan om dan even telefonisch contact met ons op te nemen.
We kijken dan samen naar de beste oplossing.
Om een bestelling te plaatsen heb je geen account nodig. Kunstpalm.nl biedt de mogelijkheid als gast af te rekenen.
Wel kun je een account aanmaken zodat je voortaan direct kunt inloggen. Je hoeft dan niet opnieuw je gegevens in te vullen, ontvangt aanbiedingen en kan je bestelhistorie bekijken.