Veel gestelde vragen over verzenden en afhalen
Kunstpalm.nl hanteert verschillende verzendtarieven.
Hoeveel je betaalt is afhankelijk van het formaat van het pakket.
XL pakketten zijn duurder dan gewone pakketten tot 120cm lengte.
€7,95- inclusief btw is het standaard verzendtarief tot 120cm lengte.
€9,95 inclusief btw. Is het verzendtarief voor een groot pakket tussen 120cm en 200cm.
Tip: Wanneer je de gekozen producten in het winkelmandje doet zie je ook direct wat de verzendkosten zijn.
Naast deze standaard verzendtarieven hanteren wij nog andere transport tarieven voor zeer grote of zware producten. Denk hierbij aan lengtes boven de 250cm of palletzendingen. Ook deze extra volume verzendkosten zie je direct wanneer je de producten in je winkelmandje doet.
Je betaalt slechts één keer verzendkosten voor je hele bestelling. Ook wanneer deze meerdere producten of pakketten bevat.
Kunstpalm.nl verzend producten binnen heel Europa.
Standaard versturen wij pakketten en pallets binnen Nederland en België.
Wil je een pakket naar een ander land verzenden, neem dat aub contact met ons op via [email protected] Wij geven je dan vooraf aan wat de verzendkosten bedragen.
Ja, direct nadat je hebt besteld ontvang je een bevestiging via het mailadres dat je hebt ingegeven.
Soms komen bevestigingsmails in de spamfilter terecht. Kijk daarom eerst even in de spambox of de bevestigingsmail daarin terecht is gekomen.
Geregeld ook zien we dat mailadressen niet geheel of incompleet zijn ingevuld. De bestelling is dan wel gelukt maar je ontvangt geen bevestigingsmail. Stuur in dit geval een mail naar [email protected] dan kijken wij het even na.
Kunstpalm.nl verstuurt alle werkdagen je bestelling.
Bestel je voor 14.00 uur dan wordt je pakket nog dezelfde werkdag verstuurd.
Heb je haast, neem dan contact met ons op. We denken dan graag mee in de mogelijkheden.
Standaard wordt iedere bestelling de volgende werkdag voor 17.00 bezorgd in Nederland en België.
Jazeker, indien je een andere dag je pakket wenst te ontvangen, kun je dit aangeven in het veld “opmerkingen” tijdens het afrekenen.
Wij zorgen dan dat het pakket op de juiste datum verstuurd wordt.
In de meeste gevallen is dit helaas niet mogelijk. Wel kun je middels de T&T die je van ons ontvangt de leverdatum of locatie van je bestelling zelf aanpassen.
Ook kun je via de T&T van je bestelling je pakket bij een GLS afhaalpunt laten neerzetten.
Voor een grote bestelling of pallet levering is het wel mogelijk een tijdstip van voorkeur aan te geven. Wij stemmen dit dan af met onze koerier.
Ja, dat kan. Alle klanten ontvangen op de dag van bestellen èn op de dag van levering een mail van GLS. Via deze mail kun je dan kiezen uit de volgende mogelijkheden:
- Afleveren bij een parcelshop in de buurt (het pakket wordt dan de volgende dag bij de parcelshop afgeleverd)
- Neerzettoestemming geven. (Dit is wel voor eigen verantwoordelijkheid).
- Afleveren bij de buren
- Een andere bezorgdag kiezen.
Vrijwel alle standaard pakketten worden door GLS bezorgd.
Grote, zware of extra lange pakketen worden bezorgd door onze partner Micodo Transport.
Zodra een pakket is ingepakt ontvang je van ons per mail een T&T code waarmee je je bestelling kunt volgen.
Hierin staat ook wat de verwachte levertijd is.
Alle nodige informatie met betrekking tot jouw zending vindt je ook op de website van GLS.NL
Zodra je bestelling is verpakt, wordt deze ook ingeboekt voor de verzending.
De T&T code van je bestelling volgt dan ook altijd na het inpakken zodat deze ook zeker wordt verstuurd.
Meestal ontvang je de T&T code rond 16.00-17.00 in de middag.
Ja dat kan. Tijdens het afrekenen kun je aangeven waar je je bestelling wilt laten bezorgen. Hier kun je ook aangeven dat je je pakket liever bij een pakketshop laat bezorgen.
Ook kun je de bestelling via de T&T die je ontvangt alsnog op een pakketpunt laten afleveren.
Ja, levering op zaterdag is mogelijk.
Vermeld in het veld “Bestelnotities” bij het afrekenen dat je het pakket op zaterdag wenst te ontvangen. Wij houden hier dan rekening mee.
Alle zakelijke bestellingen worden enkel op werkdagen en tijdens kantoortijden bezorgd.
Wel kun je ook bij een zakelijk bestelling aangeven dat je een zaterdaglevering wenst. Vermeld dan in het veld “Bestelnotities” bij het afrekenen dat je het pakket op zaterdag wenst te ontvangen. Wij houden hier dan rekening mee.
Ja, alle bestellingen kunnen ook worden opgehaald bij ons magazijn in Wijchen.
Je betaalt dan natuurlijk geen verzendkosten.
Dit kun je aangeven door in het afrekenmenu te kiezen voor de optie “afhalen op afspraak”.
Je ontvangt na je bestelling van ons een bericht per mail waarin je kunt aangeven wanneer je je bestelling wenst op te halen. Wij zorgen dan dat het klaarligt.